Informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů

Povinné informace pro koncové uživatele (spotřebitele):

Dovolujeme si Vás informovat, že na základě povinně sdělovaných informací v případě sporů, které by v budoucnu mohly vzniknout mezi Vámi a naší společností v rámci poskytování našich služeb, se vždy budeme snažit vyřešit tyto spory smírným způsobem a k vaší spokojenosti. Lidské, férové a pro-zákaznické jednání nás odlišuje od některých velkých operátorů.

Pokud by se však nepodařilo v případě sporu dohodnout, je naší povinností zde uvést možnost vašeho práva na mimosoudního řešení sporů (zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele). Mimosoudní řešení sporů je možné u Českého telekomunikačního úřadu (ctu.gov.cz), nebo u České obchodní inspekce (www.coi.cz).

Věříme, že výše uvedené nástroje nebude třeba v rámci našich služeb využít.